Praznična voščilnica 100 % Christmas



Današnjo voščilnico sem izdelala kot GD 
Tokratni sponzor izziva je 


Med ponujenimi sem izbrala dva njihova božična digija -



in 


Že nekaj časa namreč iščem rezalno šablono božične zvezde, ki bi mi že na prvi pogled sedla v srce, a nimam sreče (najbrž je "kriva"  Mojca - se mi zdi, da me vedno prehiti in da ima v zbirki vse najlepše ;-))

Omenjeni digi mi je bil nadvse zelo všeč, odločila sem se, da ga spremenim v "izrez" in naredim božično zvezdo po svoje ...
Natisnila sem ga večkrat, ga izrezala po delih, ga zmečkala, poravnala, zmočila, posušila, sestavila v plasteh, čisto spodaj dodala Tinine izreze iz paus papirja in izreze Cotagge Cutz iz foamirane pene.
Zvezdo sem barvala s pastelnimi barvicami in Distress Crayonsi in priznam ... ponovno me je odneslo v moje naravne tone ;-)


Njihovega drugega digija sem se komajda dotaknila - narahlo sem ga obarvala z Distresi, saj je tako zelo čist, naraven, ustvarjen po moje  :)



 Naredila sem dodaten izrez okrogle "značke", ki sem jo dvignila s 3D blazinicami. Podlago sem embosirala z reliefno srajčko in digi podložila z dizajnerskim papirjem Jen Hadfield, ki mi je ostal ob izrezu zgornjega dela voščilnice.



 






Na zgornjem delu sem uporabila žig 100% Christmas, ki na prvi pogled prekriva spodnjega z datumom ...




Za izrez sem uporabila šablono Sue Wilson, ki je sestavljena iz več delov - uporabila sem tri. Izreze šablon sem podložila s paus papirjem in dodala zlato čipko, oboje za nežen pridih. 
Spodaj še izrez zasnežene zimske pokrajine, zgoraj pa vejica bele omele.




Naj pa danes mojim naravno belim tonom ob bok postavim žareč, strasten zahvalni tagec ...




 Namenila sem ga prav posebni pravljičarki, ki mi je podarila čudovito omarico, ki že ima prav posebno mesto v mojem ustvarjalnem kotičku :-)




Čudovito je bilo ustvarjati pod vtisom sobotnega druženja članic Ministrstva šarmantnih in ustvarjalnih punc.
Bilo je navdihujoče, toplo in srčno.
Hvala VSEM iz VSEGA srca za vse magične trenutke, tudi tiste doma ob odpiranju darilc.



Majda


Voščilnico in tagec dodajam v:
galerijo Najlepšega para - šablone Cvetoči božič, krog s šivi, tag, hvala
Mala šola prazničnega ustvarjanja, 5. sezona - praznični tag
Papirčkarice - izziv božična zvezda
The Holly and Ivy Christmas- ag
Crafting by Design - ag
Daisy Chain - Christmas/winter
Dream Valley - add teksture
613 Avenue - ag
ABC Christmas - w is for white
Sparkles Monthly - white Christmas





Creative material that I used:

  • Images from Pickled Potpourri Design: Simple Poinsettia and Christmas candle 
  • Pebbles - Jen Hadfield  - Heart Of Home half 6x6 Paper Pad
  • Craft Dies by Sue Wilson
  • white Recollections paper
  • Distress crayons
  • colored pencils 
  • Najlepši par - Cvetoči božič
  • Cottage Cutz - Holiday Greenery dias
  • gold liquid pearl
  • material foamiran for flowers
  • tracing paper



Komentarji

  1. Oo, Majda, kakšna čudovita voščilnica, polna drobnih detajlov, ki navdušujejo. No, vidiš, pa imaš čisto svojo šablono božične zvezde :) Občudujem tudi šablono, s katero si naredila "vratca".

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, kako fantastična voščilnica. Krasno odpiranje, krasna sveča v notranjosti in seveda kreativno in čisto po tvoje narejena božična zvezda! Prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Majda prvo pohvala za čudovito voščilnico !!! Prekrasna si vse uskladila 💛 in zahvala za idejo o izdelavi božične zvezde iz štampiljke! Noro dobra🌟🌟🌟🌟🌟

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala tebi za prijetno družbo v soboto in za zelo domiselno in čudovito povezano butaro. :-) In hvala za tole današnjo lepotičko. Božična zvezda je fantastična. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Majda, zelo sem vesela, da sva se spet videli in hvala za tvojo izvirno butarico :-))
    Voščilnica pa je WoW ... zelo lepo si uporabila oba digija in ideja z odprto voščilnico je odlična. Božična zvezda pa tako zelo lepa, da res izgleda kot bi bila izrezana iz šablone. Čestitke za GDT. Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  6. voščilnica, da jemlje dih ... občudujem vse detajle, tako božična zvezda kot omela sta perfektni in vse te krasne barve ... kot te je bilo krasno spet videti!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito božično zvezdo si naredila. Voščilnica je fantastična in tag ji mirno lahko stoji ob strani.
    Moram priznati, da mi je darilo pravljičarke ZELO všeč:)
    Želim ti lep dan.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ljuba Majda, najprej se moram dotakniti tagca...prav res je žareč od tvoje energije in jaz sem tako srečna zanj, kot ti za omarico (no, zaradi nje sem dvakrat srečna, da ima tako pravljični dom :-))). Krasno te je bilo videti <3...in objeti! Voščilnica z okencem je pa čista papirnata poezija...

    OdgovoriIzbriši
  9. Majda, tole pa sem videla že na IG in je naravnost čudovita. Še bolj pa sedaj, ko vem, da si božično zvezdo sama izrezala in sestavila. Res je kot prava. Všeč mi je tudi nenavaden izrez, ki rahlo odkriva kaj se skriva v notranjosti.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja itak....Mojca je kriva za vse!!! Sicer pa lahko, če se boš potem dobro počutila!!!!Veš da sem najprej vrgla oči na božično zvezdo....tako lepe nimam v svoji zbirki. Sem pogledala na njihovo spletno stran, pa sem videla da imajo samo digi odtise. Te digitačke mi nikakor ne potegnejo, ker imam sama rada embosirane odtise (da mi barvo malo zabremza!!).Je pa z izrezom kar zacvetela....božanska je in narejena čisto po tvoje. Take ne bo imel nihče v svoji zbirki:-)).
    Tagec čisto božičen s to rdečo barvo....Omarica pa prav paše v tvoj kotiček....nekaj pravljic je nastalo pri stari lastnici, pri novi pa....to bo skakalo ven iz predalčkov:-))!!!!
    Začela sem z zadnjega konca, ne morem pa prehvalit voščilnice kot celote...a spet napišem "BOŽANSKA"????!!! Ja, pa je....božanska.

    OdgovoriIzbriši
  11. Oh my gosh! So much scrumptious texture on this beautiful card. Thank you for sharing with us at Dream Valley Challenge XXX

    OdgovoriIzbriši
  12. What a beautiful card! I love that gorgeous poinsettia and all of your stunning details! Thanks so much for joining us at the Holly & Ivy Christmas Challenge!
    Tammy x

    OdgovoriIzbriši
  13. You have created a stunning card, the design is fabulous and the poinsettia is gorgeous. Thank you for sharing with us at Daisy Chain and good luck in the draw. Jennifer DT member x

    OdgovoriIzbriši
  14. this is so fabulous!

    thank you so much for playing along with us at Sparkles Monthly Challenges!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    OdgovoriIzbriši
  15. Super cute!!! Thank you for joining us at Sparkles, good luck!!! Amy DT

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasna izdelka in ta tvoja omarica je naravnost pravljična.

    OdgovoriIzbriši
  17. This is so beautiful. I just love the vintage feel to this card.
    Thanks for stopping by at 613 Avenue Create.
    Hugs Sheryl DT member xx

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar